czwartek, 6 sierpnia 2015

I like to run !


Witam Wszystkich


Od dawna marzyłam żeby zacząć własnego bloga i teraz gdy miałam chwile wolnego czasu postanowiłam rozpocząć nową przygodę w postaci pisania dla was. 



Znaczne może od tego kim jestem. Nazywam się Łucja Fortuna. Mam siedemnaście lat i chodzę do liceum. Nie lubię mówić dużo o swoich cechach, a więc dzisiejszym tematem będą zainteresowania.



Każdy z nas czymś się fascynuję, ale czy pogłębiamy nasz talent i zainteresowania?
Czy mamy na nie chwilę, czy robimy to od czasu do czasu? Czas wakacji jest właśnie po to aby realizować nasze hobby i spełniać marzenia. Tak jak ja odważyłam się założyć bloga i mam nadzieję, że zostanie on dobrze przez was odebrany.


 Dziś postanowiłam napisać o sporcie - jednym z moich głównych zainteresowań. Brzmi to banalnie, lecz poszerzę temat. Moim postanowieniem wakacyjnym było pokochanie tego co wręcz nie cierpię czyli bieganie. Biegam codziennie wieczorami już miesiąc i mogę śmiało przyznać, że zaczynam się przekonywać co do biegania. Pomimo większego zmęczenia, odczuwam euforię, że dałam rade pokonać wyznaczoną przez siebie ilość kilometrów.


Bieganie nie tylko poprawia wygląd, ale również nastrój.

  • Dzięki bieganiu możesz mieć nienaganna sylwetkę - przez jedną godzinę jesteś w stanie spalić około 900 kalorii.
  • Każdy ruch ma związek z centralnym systemem nerwowym, który jest siedzibą uczuć i emocji. Ruch ochroni Cię przed demencją starczą i chorobą Alzheimera.
  • Podczas biegania w Twoim mózgu wytwarzają się endorfiny - hormony przyjemności, które działają przeciwbólowo, dają poczucie relaksu, zmniejszają niepokój, wpływają korzystnie na stan równowagi psychicznej.

Już w następnym poście napiszę jak zacząć i jak poprawnie biegać.


A co wy myślicie na temat biegania? Jesteście od niego uzależnieni czy wręcz go nie znosicie? Pochwalcie się w komentarzach :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz