niedziela, 16 sierpnia 2015

Hairstyles

Kucyk to najszybsza i najwygodniejsza forma związania włosów. Można go ozdobić, aby wyglądał bardziej atrakcyjnie. Niekoniecznie spinkami czy innymi dodatkami, lecz za pomocą własnych włosów. Poniżej znajdziesz kilka sposobów, aby Twój kucyk wyglądał wyjątkowo.



1. Pierwszy ze sposobów może zdawać się banalny, aczkolwiek ma swój urok. Zwiąż włosy. Następnie podbierz pasmo z dolnej części i owiń nim włosy tak, aby zakryło gumkę. Przypnij pasmo wsuwką. Włosy spryskaj lakierem. 



2. Zanim zwiążesz włosy natapiruj je na czubku głowy. Wmasuj w nie wosk lub spryskaj lakierem i ułóż palcami, aby włosy nie leżały płasko. Następnie przeczesz delikatnie szczotką, aby je wygładzić. Zbierz włosy
i zwiąż je. :) 




3. Przechyl głowę w dół i rozczesz włosy. Zacznij zaplatać francuza, zaczynając od włosów znad karku i kieruj się do czubka głowy. Następnie zwiąż je gumką do włosów. Utrwal fryzurę lakierem.




4. Zaczesz włosy gładko i zwiąż je luźno u dołu głowy. Odciągnij lekko gumkę od głowy i podziel włosy na dwa równe pasma, tak aby powstała dziura między głową a gumką. W tą dziurę włóż od góry końce włosów
i przeciągnij, aby wyszły dołem. Utrwal wszystko lakierem.
 




5. Pozostaw dwa pasma po bokach, resztę zwiąż. Następnie przełóż pasmo przez kucyka na ukos i tak zrób
z drugim. Zwiąż gumką lub wepnij wsuwki. Umocnij całość lakierem. Zamiast przekładać pasma, można również owinąć włosy wokół gumki.




6. Pozostaw dwa pasma z boku, zakręć je i zwiąż z resztą włosów. Następnie podbierz pasmo z dolnej części
i owiń nim włosy tak, aby zakryło gumkę.




7. Chcesz, aby Twój kucyk był wyżej? Wystarczy, że pod nim w gumkę wsuniesz kilka wsuwek.






A wam który najbardziej się podoba? Jakie najczęściej robicie kucyki?
Pochwalcie się w komentarzach. Dla mnie wszystkie są genialne :) 

13 komentarzy:

  1. W takie upały zawsze mam kucyka albo koka :)
    Najbardziej spodobała mi się ta fryzura z francuzem!
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w bannery! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura z francuzem najlepsza ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za często nie związuje włosów w kucyka, ale jeśli już to uwielbiam drugą z wymienionych alternatyw;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne upięcia! Ja osobiście bardzo lubię niechlujne kucyki oraz roztrzepane koczki :D

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Super upięcia, na lato są najlepsze bo nie męczymy się w upały. Najbardziej podobają mi się kucyki z tapirem :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i przydatny post ;) znudziło mi się standardowe upięcie więc pewnie wypróbuję nowe. :3
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog!
    obserwacja za obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się 3 sposób. Próbowałam kiedyś go zrobić, ale nie potrafię zrobić francuza... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, napewno skorzystam w roku szkolnym :)
    Obserwuję, odwdzięczysz się? :)
    Nowy post - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne! ciekawy blog :)
    obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń