sobota, 12 września 2015

Hairstyles 2

Dziś pokaże wam kilka propozycji fryzur. W poście KLIK pojawiały się komentarze, że najbardziej podoba się propozycja kucyka z francuzem, więc postanowiłam, że pokaże jak się go robi. Także dziś warkocz francuski
 i nie tylko :)




WARKOCZ FRANCUSKI jest bardzo uniwersalny i dodaje kobiecego wdzięku. Zrobić go nie jest trudno, jednak wymaga on wprawy :)


Krok pierwszy: Wydziel włosy nad czołem, podziel je na 3 równe pasma i zacznij zaplatać jak zwykły warkocz. Prawe pasmo przełóż na środek, a później lewe.

Krok drugi: Złap wszystkie pasma w jedna rękę, aby były oddzielone.


Krok trzeci: Wolną ręką dobierz dodatkowe pasmo z boku i dołącz do pasma sąsiadującego.



Krok czwarty: Przełóż połączone pasmo z prawej strony do środka, równocześnie przekładając je do lewej ręki, a środkowe pasmo przełóż na prawą stronę do prawej ręki.


Krok piąty: Wszystkie pasma powinny znaleźć się w prawej ręce, aby lewa była wolna.


Krok szósty: Dobierz z lewej strony włosy i dołącz je do lewego pasma.


Krok siódmy: Lewe pasmo przełóż na środek, a środkowe na lewo. Staraj się aby warkocz był ciasno spleciony.

Krok ósmy: Dobieraj tak długo włosy, aż dojdziesz do poziomu poniżej linii włosów. Dalej pleć zwykłego warkocza.



WARKOCZ KŁOS

Krok pierwszy: Zrób przedziałek na włosach i zaczesz na jedną stronę.

Krok drugi: Podziel włosy na dwa równej grubości pasma.

Krok trzeci: Podziel włosy na 3 pasma i oddziel je od siebie ręką.

Krok czwarty: Z zewnętrznego prawego pasma wydzielaj cieńsze i przekładaj je górą do najbardziej położonego do lewej strony pasma. To samo zrób z pasmem po lewej stronie.

Krok piąty: Kontynuuj przekładanie pasm ku dołowi, następnie zwiąż gumką.

Krok szósty: Powyciągaj poszczególne pasma na zewnątrz, aby dodać warkoczowi objętość, a uzyskasz modny wygląd.



DIADEM


Wystarczy opaska do włosów. Następnie przekładamy na nią pasma włosów, tak aby tworzyły fale. Całość umacniamy wsuwkami. Resztę włosów możemy owinąć i przypiąć zostawiając artystyczny nieład.




KOK "TWISTER"


Krok pierwszy: Jeśli masz proste włosy, pofaluj je lokówką.

Krok drugi: Przednią i górną część włosów przypnij spinką na środku. Z reszty włosów uformuj na karku luźny koczek.

Krok trzeci: Z przypiętych spinką włosów weź jedno pasmo i okręć je w luźną spiralę. Przypnij ją wsuwką do koczka.

Krok czwarty: Takie samo pasmo wydziel z drugiej strony, podkręć w spiralę i przypnij do koka. Powtarzaj całość dopóki nie dojdziesz do górnej sekcji włosów.

Krok piąty: Rozczesz od spodu górną partię włosów. Skręć w sprężynkę lub pozostaw gładką i wepnij do koka. Możesz powyciągać lekko kilka pasemek.









8 komentarzy:

  1. Świetne fryzury. :) Ja jednak nie jestem zbyt cierpliwa zawsze podczas robienia sobie warkocza dobieranego tylko się denerwuję, że mi nie wychodzi xd

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda! Mi nigdy taki nie wyjdzie, jestem typowym beztalenciem jeśli chodzi o włosy :P

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kłosy, jednak teraz mam troszkę za krótkie włosy :)

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba ostatnia fryzura podbiła moje serduszko, niestety mam jeszcze przykrótkie włosy na takie modelowanie. Ale na pewno wykorzystam Twoje wskazówki :)
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie, że o tym napisałaś!
    ja się jeszcze nie maluję, więc..haha
    http://todayistheend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuper ! może wspólna obserwacja ? daj znać u mnie na blogu justperfectfashion.blogspot.com
    PS. sliczna jestes :*

    OdpowiedzUsuń